Städtant

Åhh, jag är helt slut i ryggen. Kvällen har jag tillbringat på dotterns rum och städat. Herregud vilken röra! Det tog sin tid. Jag har länge tjatat på barnen att städa sina rum, men dom börjar lite smått, sen övergår det till lek istället. Nu fick jag nog, körde ut Ellen från sitt rum och gjorde allt själv. Vilket innebar att jag gjorde det på mitt sätt, jag kastade alla småsaker som faktiskt inte hör till något, som dom aldrig leker med. Till exempel McDonaldsleksaker, vad ska hon med dom till!
Nu låter jag säkert som en väldigt hård mamma, mycket kastat blev det. Men faktum är att Ellen kramade mig och tackade när jag var färdig. Nu blir det lättare för henne att hålla ordning på sina grejer....hoppas jag....
Nu är det "bara" Alfreds rum....

Kommentarer
Postat av: sofie

Neeej! Inte mcdonalds leksakerna! xD



Gud vad roligt att kunna tjäna pengar på sin hobby sådär. Men jag kan förstå att du får beställningar, för det trycket du visade på bilden var verkligen snyggt.



Nja, hela familjen är hästintresserade så vi har en häst tillsammans =) Men det är mest syrran och pappa faktiskt, eftersom jag inte har så mkt tid över. Hoppas det blir mer nu när skolan tar slut =)

2008-05-18 @ 20:56:40
URL: http://asnan.blogg.se/
Postat av: Marie

Sofie: haha, mc donaldsleksaker går ju bara sönder! Fast jag kunde inte kasta ågra med hello kitty eller pucca ;o)

Vad mysigt det är med häst. Jag har haft häst till och från. senast två shettisar, men min kropp orkar inte med så dom är ute på foder. Det tar ju faktiskt en himla tid!

2008-05-18 @ 22:16:17
URL: http://mariwi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0