Klistra på ett leende

Btw så ringde vårdcentralen upp för en stund sedan och talade om att dom hade provsvaren från min magnetröntgen nu. Men det fick dom inte tala om på telefon utan jag måste komma dit på ett läkarbesök. Blev inbokad på tisdag klockan halv fyra. Irriterande att veta att dom sitter inne med svaren och behöva gå och vänta i flera dagar. Förmodligen så visade ju röntgen ingenting och då kan dom väl bara tala om det på en gång?
Det är riktigt pest och pina just nu, huvudvärken är helt extrem och alla ljud bara skär i skallen!
Jag hatar verkligen att gnälla så här på bloggen, men ibland så orkar jag inte klistra på ett äckligt falskt leende.....

Kommentarer
Postat av: fia

haha, nämen vilken bild! ;)

hoppas provsavern fisar nått, så du kan få hjälp o bli bra. :)

2008-05-23 @ 19:18:34
URL: http://sandstedt.blogg.se/
Postat av: Olle

Du ser annorlunda ut.... ny frisyr??

2008-05-24 @ 08:54:58
URL: http://enarmad.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0