Vilken tycker du är sötast?

Det kanske kan tyckas lite onormalt att jag blev så glad över auktionen på tradera med Hello Kittyfigurer jag vann....eller att jag ens bjöd på den från första början! Det borde säkert inte en nästan-trettio-åring göra.
Men jag älskar Hello Kitty, och flera andra sanriofigurer! Titta bara på DeeryLou, så söt! Jag brukar sitta och sukta efter en drös av prylar i Sanrio-shopen.....
Jag kommer ihåg när vi var på överskottsbolaget för ett tag sedan. barnen tjatade om godis och jag sa nej, det får ni på lördag! Men så vid kassorna......där står ett helt ställ med plaströr fyllda med godis, och Hello Kitty i plast krönte rören!
Jag velade mellan att vara egoist eller principfast mamma en kort stund. Egot vann. Barnen fick ett varsit Hello Kittyrör, men då fick dom spara figurerna till mig! Barnen tittade konstigt på mig, dom förstod inte, dom trodde det var godiset som var i som var det väsentliga.



Kommentarer
Postat av: Mari

Jag tycker nog att du saknar den sötaste; Keroppi. Och jag är själv nästan-trettio-mamma som gillar både Sanrio, Digimon och Power puff girls.

2008-05-16 @ 09:26:21
URL: http://marzipanart.blogg.se/
Postat av: Marie

Mari: Ja det har du rätt i, den glömde jag!

2008-05-16 @ 09:53:51
URL: http://mariwi.blogg.se/
Postat av: Anonym

Går knappt inte att välja, jag love them all...

Hello Kitty angel ifall jag måste...

2008-05-16 @ 16:51:35
URL: http://jasminofriends.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0