"Hemlagat"

Jag har förresten fyndat på Karlssons idag! Fem enfärgade topar att måla på, det är bra att ha ett litet lager i olika färger så det bara är att ta fram textilfärgerna när andan faller på!

Dom sålde ut ballerinaskor också, 39 kr paret så det kände jag att jag inte kunde motstår. Jag har aldrig ägt ett par ballerina eftersom jag har sån konstig form på mins fossingar så dom helt enkelt inte passar, men de här satt ganska bra och var rätt söta. Men det var ett sjå att hitta två lika som satt bra! Storlekarna verkade det vara lite sisådär med och det fanns fler högerskor än vänsterskor. Dessutom fanns det flera olika mönster så när jag hittat ett par i samma storlek var det inte riktigt lika tyg på dom!
Tillslut hittade jag i allafall ett par. Jag vet inte om jag kommer att använda dom, men dom var ju så billiga....
En film på rea köpte vi också, det var jag som valde; "Broarna i Madison County". Jag har läst boken och älskade den!
För att övertyga mannen om att han ville se den så påpekade jag att det är en Clint Eastwoodfilm, haha, så han tror nog att det är en typisk Clintanrulle!

Vad har ni gjort idag?

Kommentarer
Postat av: Rocky

Ja, det var faktiskt helt underbart väder här :D ..jag har bloggat mycket mindre än ens ETT år iallafall ;) du har bloggat ganska länge du :) Har du förändrat dig mycket rent innehållsmässigt i bloggen under de tre åren? :) Titta gärna in när jag klipper mig i bloggen och säg om du föredrar min frisyr innan eller efter ;) Kram

2008-05-18 @ 21:14:35
URL: http://itsrocky.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0