God Morgon!

Brr vad kallt det var när jag gick upp.
Bara att fjutta eld i spisen på en gång.

Jag hade inte räknat med att behöva skrapa rutorna på bilen när jag skulle skjutsa ungarna till bussen så vi höll på att missa den. Att jag dessutom inte hittade någon isskrapa gjorde inte saken bättre, jag fick skrapa med en liten jäkla leksakspaj i plast!
Nu när det börjar bli vinter saknar jag faktiskt min merca, den kunde man bara ringa till en halvtimme innan man skulle åka så startades en dieselvärmare som värmde upp både motor och kupé!

Vad roligt att läsa era svar på inlägget "Vem är du"!
Skoj att se att det är sån blandad läsarkrets :o) Ni som inte har svarat där, gör gärna det!


Kommentarer
Postat av: Lotta

Go'morron !

Vi har carport till bilarna så jag behöver inte skrapa rutorna på morron. Värre är det när jag ska hem från jobbet, stå o skrapa i mörkret huuwaa =(

Ha de' gott =)

2008-11-05 @ 08:24:10
URL: http://lisenj.blogg.se/
Postat av: whatthefuckdotcom

Goooodmorgon ;)

2008-11-05 @ 09:15:59
URL: http://whatthefuckdotcom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0