God Morgon


Det blev inget kvällsbloggande igår. När mannen kom hem åkte vi till Valbo och handlade.
Mannen fick "en-för-tidig-fars-dags-present". Han hade nog fått den även om det inte är fars dag snart men man kan ju använde det som anledning...
Den riktiga anledningen är att att både jag och min moppe-låtande dator får spunk av allt hejdlöst okontrollerade Blocketsurfande och Youtubesurfande.
Nu har han fått en egen minidator att surfa på!
Det blev den absolut billigaste, jisses vad liten den är! Men den verkar duga utmärkt om man bara ska surfa lite på den.
Det sitter också Linux i den, och det ska väl vara bra ur virussynpunkt.
Hur enkel som helst var den att få igång, bara att starta och registrera användarnamn och lösenord, sen hittade den nätverket på tre sekunder!
Jag fnittrade barnsligt när jag såg min blogg i miniformat! :o)

I morse vaknade jag med superdupermigrän, hoppas tabletten hjälper, det jobbiga är att det verkar hänga ihop med hur jag rör på mig, som att det blir något gung i huvudet som påverkar huvudvärken. Och ljud....vissa ljud skulle få mig att kräkas på direkten!

Kommentarer
Postat av: Eva (kramgo_72)

Trevligt!

Nackdelen med en sån liten dator är att om man har den i sängen och surfar innan man somnar så finns risken att man fäller ihop den och sover på den... *S*



Nu ska vi iväg och försöka få låna pengar på en annan bank än vår ordinära. Håll ff tummen för oss!

Och du - krya på dig nu. Hoppas att migränen ger med sig snart! Inte skoj alls, jag vet precis hur du har det...



Stor men försiktig kram

2008-11-06 @ 08:53:17
URL: http://kramgo72.wordpress.com/
Postat av: AnneliH

God förmiddag!

Hoppas att du känner dig bättre...inge vidare med skallebang.

2008-11-06 @ 09:10:53
URL: http://shaggkvist.se/wordpress/
Postat av: MONICA NORGE

ska du sno den sen ? så slipper du lysdsna på din moppe? är det 9 tum var det bra pris?

2008-11-06 @ 13:25:55
Postat av: Lotta

Har tänkt att köpa nå't sån't till min gubbe med så jag kan få ha min dator lite mer ifred =) Youtube o poker är det enda han pysslar med !!

2008-11-06 @ 21:33:43
URL: http://lisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0