Fotograf-fotograferad


Jisses! Jag fryser ihjäl!
Jag har nyss kommit in efter att ha blivit fotad av en fotograf från UNT. Han ville fota mig först ute på en åker, sittandes på en stol med min dator i knät. Det blåste för sjutton isbjörnar ute!
Efter åkerfotograferingen fick jag klättra upp på halmbalarna i foderladan och bli fotad där, en riktig klätterapa har jag varit, och min nya mac som jag bloggar från nu fick vara med också ;o)
Det blev lite komiskt när fotografen kom, han måste ha varit lite yngre än mig. När vi var på väg ner mot åkrarna frågade han mig om jag bodde på gården med mina föräldrar!
-Nä......svarade jag lite smått förvånad, jag bor här med min man och mina barn.
-Jaha! Jag trodde du var typ en 17-årig bloggerska! sa fotografen förvirrad.
Haha, gissa vems åldernoja som krympte ;o)

Fotograferingen tog rätt lång tid, mina fingrar är knallröda och jag är stelfrusen. Jag ska ta en varm kopp kaffe och undersöka min nya dator!
Man kan ju inte vara helt säker på vad man får när man köper begagnat, men den här ser verkligen toppfräsch ut! Snygg som bara den!
Jag hoppas att jag lyckas installera photoshop på den, bildhanteringsprogrammet som finns i macen förstår jag inte mycket av!

Förresten, jag måste bara tala om hur kul det var att bli fotad av en riktig fotograf! Jag trodde ju att han bara skulle komma och skjuta av ett vanligt ordinärt foto och sen var det bra, men det här var verkligen kreativ och rolig fotografering!

Kommentarer
Postat av: whatthefuckdotcom

Hahahha, du din lilla 17 åring där ;)... när kommer FreakyFriday då??? Jag ska bort vid 4a!

2008-11-21 @ 15:17:17
URL: http://whatthefuckdotcom.blogg.se/
Postat av: elena cn

Ja! Jag har också gått in flera gånger idag för att komma till skott! Förra veckan hann jag ju inte med Freakyfridayfoto.



2008-11-21 @ 16:50:54
URL: http://elenassida.blogg.se/
Postat av: maria_6909

Hej!

Vad roligt att du fått din nya dator! Hoppas att du blir nöjd med den! Undrar även jag vart Freaky Friday tagit vägen denna veckan!

Ha det bäst,

kram Maria

2008-11-21 @ 19:19:15
URL: http://marianova.com/users/maria_6909
Postat av: whatthefuckdotcom

ingen Freaky Friday ännu???

2008-11-21 @ 21:16:27
URL: http://whatthefuckdotcom.blogg.se/
Postat av: Olle

Hahahah...där fick du en rejäl komplimang tror jag!! :D

Men 17?? Nja,....liiiite äldre ser du nog ut....

Ska bli spännande att se bilderna! :)

2008-11-21 @ 21:35:06
URL: http://enarmad.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0