Blondinbella och Bloggkommentatorerna


Ett foto på Blondinbella och Bloggkommentatorerna. Lite kul eftersom Blondinbellas blogg är en av de bloggar som Bloggkommentatorerna analyserat mest!


Blondinbella har ju tagit en paus från sin blogg på obestämd tid. Idag skriver Metro att det är slut med Blondinbella, det kan låta drastiskt men det finns ju faktiskt en människa bakom Blondinbella som heter Isabella så så dramatiskt är det ju inte.
Jag fick lite "bakom-bloggen-info" om vad som ska hända med Isabellas bloggande men det håller jag tyst om ;o)
Dessutom fick jag veta att hon kommer att bloggcoacha för spotlife.se, det kommer att kännas rätt konstigt att bli "coachad" av en tjej som är mer än 10 år yngre och lever i en helt annan värld, men det kan nog bli intressant!

Läs mer.

Kommentarer
Postat av: Söderlund

Shit vad Bella är vacker, helt otroligt!

2008-10-17 @ 10:38:42
URL: http://www.robinsoderlund.se
Postat av: AnnaKK

Hej! :-)



Har precis läst igenom alla inläggen som kan kopplas till gårdagskvällen - roligt att få höra hur det var! Och se foton!! :-)



2008-10-17 @ 12:13:37
URL: http://handerblandander.blogg.se/
Postat av: whatthefuckdotcom

Hej du... vad säger du om kameralänken jag skickade igår? ...när du får tid ;)



OCH NÄR FAAN KOMMER FREAKYFRIDAY??? Nog för att dessa modebloggare är lite freaky i mitt tycke men kom igen nu Mu... FFF!!! ;) DET ÄR FREDAG!!! För länge sedan!

2008-10-17 @ 13:16:39
URL: http://whatthefuckdotcom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0