Fängelsemuseet

Det var precis alldeles perfekt att gå ¨på museum med barnen den här regntrista dagen! Dom tyckte det var både läskigt och spännande i fängelsemuseet.
Det var riktigt intressant där om än inte så stort.
Innan vi åkte därifrån passade vi på att fängsla Ellen i "den spanska fiolen" också ;o)

Efter museebesöket handlade vi lite på Maxi, jag köpte röd hårfärg som jag ska lägga i som lite slingor i mitt mörka hår och något slags kit man bygger upp och förlänger naglarna med. Ska testa det alldeles strax!

Vad har ni hittat på i regnet idag?

Var med i min annorlunda fotoutmaning FreakyFridayFoto! Klicka här och se veckans tema!


Veckans Läsare blev Lotta!♣VEM BLIR NÄSTA VECKAS LÄSARE?

Kommentarer
Postat av: Monica

söt hon är kul att dom

gillade det !!Aha lite röda slinger ska bli spännande!!

Förvånad var ni inte på MCD?? idag eller harr ni inte vägarna förbi?

2008-10-05 @ 16:05:25
URL: http://monicasbakpunktcom.blogspot.com/
Postat av: AnnaKK

Vad häftigt med ett fängelsemuseum! :-)



Jag är väl typ världens sämsta på att bli färdig till att gå på museum och liknande - ändå var det bland det roligaste jag visste förr som t ex skolutflykter och dylikt. (Alla andra stönade högt medans jag var helt lyrisk! ;-D). Att det nu mera inte blir av på egen hand kan väl ha sin förklaring i att övriga i familjen är precis lika ointresserade som vad mina tidigare klass- och skolkamrater föreföll vara...!? Hm... Och det är ju inget kul att gå helt ensam!? <:-)



Tur man kan hänga med på lite av varje via andras bloggar! ;-)









2008-10-05 @ 21:33:50
URL: http://handerblandander.blogg.se/
Postat av: MARLENE Marlene marlene

Hej.

Såg dina bilder på övergivna platser. om jag fattat det rätt så har du besökt "fotografens stuga" som ligger strax utanför Sala. det var mening att vi skulle beöska ställt imorgon och fota men vi finner ej vart det är. Hör av dig till min mail är du superdupersnäll om du vet vart det ligger. Vi åker altså imorgon(tisdag) så svara så fort du ser detta. Men en adress, en vägbeskrivin eller en karta. Vill fota alla gamla saker och bara sugas upp av den läskiga känslan som finns i övergivna hus.

tack på förhand och hoppas på ett lyckat svar=)



//Marlene

2008-10-20 @ 23:09:16
URL: http://www.marlenezufic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0