Galaklänning?

Efter att ha läst lite modebloggar så inser jag med en klump i magen att det verkar vara klänning som gäller när det heter "gala-outfit".....
Klänning brukar inte funka på mig.....av någon anledning så ser jag ruskigt kort ut i klänning.....
Jag satt och kikade på tradera alldeles nyss och hittade en klänning som kanske kanske kan vara en galaklänning för Mumari, eller i alla fall en galen klänning! Blir man ens insläppt på Veckorevyns Blogaward iklädd denna tro?



Veckans Läsare blev Lotta!♣VEM BLIR NÄSTA VECKAS LÄSARE?

Kommentarer
Postat av: Monica

men ta på dig det du trivs i skit i modebloggarna ! herregud som lever ju ett eget liv...



Kör cowboy tema för din del, det är väl gala för dig eller hur??

eller skulle ja skita iatt gå !!

2008-10-01 @ 19:38:00
URL: http://monicasbakpunktcom.blogspot.com/
Postat av: Susanne

Den är ju given ju!!! Supersöt!!!



Jag tycker faktiskt att du ska ta kläder som du känner dig bekväm i - strunta i modetyckarna!

2008-10-01 @ 21:13:18
URL: http://yssasblogg.blogspot.com/
Postat av: elena cn

Perfekt!!

Bry dig inte om "regler" för vad som är brukligt att ha på sig! Jag tror att du kommer att stå ut och synas mer om du väljer något plagg som är i ditt tycke och smak. Men den här klänningen var som sagt inte så dum. Riktigt gullig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0