God Morgon

Äntligen funkar blogg.se igen! Jag har inte kunnat logga in på hela morgonen!

När jag gick upp i morse gick jag in i köket, skumt morgonljus och inga glasögon gjorde att jag inte såg särskilt bra......
Men jag uppfatttade att något låg på mattan....något som såg groteskt ut.....jag smög bokstavligen fram medan jag kisande försökte se vad det var för något........ jag hoppade högt när jag såg vad det var!
Ett hemskt avslitet dockhuvud från ingen mindre än den där gräsliga sköljmedelsdockan!
Undrars om det är ett underförstått hot om något eller om det bara är hundarna som har haft tråkigt?


God morgon alla :o)


Veckans Läsare blev Lotta!♣VEM BLIR NÄSTA VECKAS LÄSARE?

Kommentarer
Postat av: Lotta

uuhh,låter otäckt !!

Får väl hoppas det var hundarna i alla fall =)

2008-10-01 @ 10:45:32
URL: http://lisenj.blogg.se/
Postat av: Monica

jisses din stakkare vilken start på dagen ;)

2008-10-01 @ 12:03:54
URL: http://monicasbakpunktcom.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0