God Morgon

Herre gud vad det blåser ute! Det har stormat i natt så det dånade utanför fönstret.
Hundarna såg mycket skeptiska ut när dom skulle ut i morse, dom gillar inte oväder.

I bloggvärlden stormar det också, Kissie har blivit utslängd från nätverket spotlife där min blogg är med. Metro skriver om det idag och det ska bero på nätmobbing och samarbetsproblem. Det kommer inte som en överraskning direkt. Kissie blinkar med sina osmarta ögon och plutar med den underliga munnen och förstår inte hur dom kan vara så hårda mot en stackars sjuttonårig tjej som både hänger ut folk på nätet och super skallen av sig med fotobevis.
-Stackars lilla jänta.... (har inte alla misstänkt att hon har en skruv lös?)
Jag var in på hennes blogg och kikade som nu är utan spotlifedesignen. Hon har fått många kommentarer om hur bra det är för henne att slippa spotlifes fula designer, folk tycker tydligen att deras bloggar ser bedrövliga ut?
Tittar jag på hennes design hon har nu så ser fotot i headern taffligt urklippt ut från den gamla sl-designen och gräsliga färger.

Blondinbellas blogg som varit oaktiv sen ett tag tillbaka öppnar igen på söndag, det ska faktiskt bli riktigt spännande att se hur den kommer se ut då för hon kommer komma tillbaka som Isabella istället för Blondinbella.

Nog med bloggskvaller....

God morgon på er! Idag är det fredag! :o)



Veckans Läsare är Elena! ♣ Vem blir nästa veckas läsare? 


Blondinbella och Rosing festar ihop (expressen.se) Blondin-Bella bloggar igen (svd.se) Har tappat hundratusentals läsare (sydsvenskan.se)

Kommentarer
Postat av: SagoElin

Trevlig helg tösen! Några roliga planer? Kram

2008-10-24 @ 10:16:51
URL: http://sagoelin.blogg.se/
Postat av: Sanna

Joo tack, en skruv lös har hon säkerligen med.

2008-10-24 @ 10:17:28
URL: http://sjoquist.blogg.se/
Postat av: Linda

God dag!



Har var inne och läst en hel hos dig men inte kommit så långt än som att kommentera.



Men nu lämnar jag lite spår efter mig.



Har inte läst dessa tjejernas bloggar och tänker inte göra det heller. Men det verkar som om dem kanske borde på testa på att bara vara 17 istället//Linda

2008-10-24 @ 11:35:44
URL: http://www.blogg.mustica.se
Postat av: Eva (kramgo_72)

Håhåjaja - stackars lilla rika flicka, bara 17 år och redan så pantad i skallen...

Ursäkta mina hårda ord!



Pffffhmmmmfffff...

2008-10-24 @ 14:42:29
URL: http://kramgo72.wordpress.com/
Postat av: Elin Thor

Hej! Såg att du hade skrivit om "Blondin Bella"s blogg, har inte läst den på ett litet tag. Sen idag när jag skulle knappa mig in igen så kommer jag inte in på hennes blogg? Har hon nytt namn eller något liknande? Tacksam för svar.

2008-12-07 @ 18:01:41
URL: http://elinthor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0