God Morgon


Var det ingen som noterade min tillgjorda bimboironi i förra inlägget? Eller vågade ni inte pika det ;D
Visserligen så bor det en liten utseendefixerad bimbo i mig också, och jag har förlängt naglarna med tippar, men  det har jag gjort alldeles själv hemma :o)
Den personliga tränaren och räkmackan struntade jag i.

Dessutom ska jag, som Ann-Sofie varnade för, ut och laga stängsel i hagen idag också! Förhoppningsvis håller naglarna för det!

Jag börjar faktiskt bli riktigt nervös för i morgon.......hur ska detta gå!


Idag fyller min vän och bloggvän Whatthefuck år också!
Hon blir lika gammal som mig så jag vet egentligen inte om jag ska gratulera eller beklaga ;o)

Veckans Läsare blev Eva Kramgo VEM BLIR NÄSTA VECKAS LÄSARE?

Kommentarer
Postat av: Eva (kramgo_72)

Hahaha - jag trodde ju att maken var den personlige tränaren ;-)och att ni skulle äta räkmacka som kvällsmål jue...



Ta det lugnt i kohagen idag så att inte naglarna ryker, eller har du använt "super-glue" kanske :o



Stor kram från ett väldigt kallt och dimmigt Dalarna

2008-10-15 @ 08:30:37
URL: http://kramgo72.wordpress.com/
Postat av: whatthefuckdotcom

Hahahaha, tack Mu ;)

2008-10-15 @ 08:47:36
URL: http://whatthefuckdotcom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0