Gratissajt


Jag måste testa det här med dom här gratissajterna som alla pratar om. Tänk om det kan funka, tänk om jag kunde värva så många medlemmar att JAG vinner en liten minidator! Det skulle jag ju verkligen behöva eftersom min dator fortfarande låter som en trimmad moppe och hänger sig jämt!

I alla fall, blir ni medlemmar på den här sajten där jag gått med får ni i alla fall ta del av en hel del olika erbjudanden och tävlingar! Kika in och kolla!
Och jag tänker försöka värva på ett riktigt sliskigt smörigt och desperat sätt....men bara på min egen blogg!

Klicka på bilden!

Pöss på er och kramelikram!

Kommentarer
Postat av: Marra

Jag ska se om jag hinner regga mej där när jag sätter mej ner ikväll en stund, verkar roligt! :)

2008-10-28 @ 15:09:34
URL: http://loveorhates.wordpress.com/
Postat av: elena cn

Näe, det där är inget för mig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0