Idag....

Idag har det varit en ganska skönt slapp dag. Efter lunch åkte jag, Alfred och Loke över till Sandra och fikade, Ellen slutade senare än Alfred i skolan så de blev bara jag och pojkarna som åkte.
Jag känner mig så jäkla nere så jag behövde verkligen en vän! Jag var säkert ett riktigt grått och trist sällskap, men tack Sandra för att du alltid finns!

Jag satt och fundrade på om ga ska testa att göra en sån där spraytanning tills torsdag då galan är, dels för att jag är så blek och sen kanske det kan kamouflera blåmärket lite. Men ju mer jag tänker på det ju fegare blir jag.
Jag har ju aldrig gjort nån soldusch förrut, tänk om det helt enkelt inte funkar på mig! Vilken katastrof det skulle bli i såfall, helt missfärgad över hela kroppen!
Haha, jag kommer ihåg hur det blev förrut när jag skulle testa en brun-utan-sol för ansiktet......dagen efter såg det bokstavligen ut som om jag hade bajs i ansiktet! Hemskt, och svårt att sminka över!

Jag tror jag får köra med min kräm från ACO som bara tonar lite lätt......och INTE ta i ansiktet.....

Kommentarer
Postat av: Olle

Hmm..det vore ju faktiskt liiiite kul om du kom till galan och var ko-fläckig...kan det bli mer Muuuu-marie?!? :) Går inte det att fixa med spray-tan?? :D



Kanonfin bild förresten!! Där ser du verkligen inte nere ut! :)

2008-10-13 @ 18:34:17
URL: http://enarmad.blogspot.com/
Postat av: Mumari svarar

Olle: Haha, ja kofläckar kanske vore nåt!

Fotot är inte fotat idag, det var när vi var i fängelset :o)

2008-10-13 @ 18:36:31
URL: http://mumari.se
Postat av: adeliah

Tänkte på det också faktiskt... skulle tipsa dig om det. Klart att du ska tanna dig. Billigt nu också! Jag kan följa med, rätt blek själv faktiskt.

2008-10-13 @ 19:32:03
Postat av: marie

hihi det kanske kan vara lite trixigt med brun utan sol ,jag brukar gå till solarie..är såå skönt tycker jag! inte så hälsosamt dock..



japp jag syr! Allt i kategorin "sytt" har ja knåpat ihop :)

mvh marie

2008-10-13 @ 20:03:06
URL: http://sistersdesign.blogg.se/
Postat av: Olle

Ja vem kan vara nedstämd i ett fängelse?? Där lever man ju lyxigare än på ålderdomshemmet!! :D

2008-10-13 @ 20:04:01
URL: http://enarmad.blogspot.com/
Postat av: elena cn

Haha! Bajs i ansiktet är ju inget man vill gå på fest med!

Tanning har jag aldrig testat...

Postat av: Monica

du ska inte göra det på torsdag antigen gör du det isåfall i morgon eller onsdag morgon tidigt! så det får lagt sig!

men jag tycker du ska vara som du är!!

2008-10-13 @ 23:25:13
URL: http://monicasbakpunktcom.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0