Läpp-optimisten


....fast piercaren varnade mig för att den skulle svullna....men det gör ju inte ens ont nu jue....jag har säkert tur!

UPDATE: Jag fick just denna kommentar:
Marra  om Åldersförnekelsen -Done:
Jättefint!!! Jag gjorde mitt i överläppen i somras, så jag vet vad du har att vänta nu. Min läpp blev dubbelt så stor :)
30 Oktober, 18:53

UPDATE 2: (klockan 20:19)  Loke knockade mig...rätt på läppen......man ska inte ropa hej i glashus! Undrar hur jag ser ut när jag vaknar i morgon.....
Läpp-optimisten blundar och håller för öronen: -lalalalatralala...lala...la

Kommentarer
Postat av: Marra

Hahahaha!!! Nu är det faktiskt inte säkert att den svullnar, det gör inte det på alla. Men på mej gjorde det de efter ett dygn. Jag vaknade på morgonen och det kändes som någon sparkat in munnen på mej. Det gjorde inte ont, men läppen var gigantiskt stor och irriterande :)



Men på min lillebrossa svullnade den aldrig.

Fortsätt vara optimist, sånt gillar vi :)

2008-10-30 @ 19:38:12
URL: http://loveorhates.wordpress.com/
Postat av: Lotta

Får väl hoppas att du har tur o slipper "fläskläpp" =)

2008-10-30 @ 19:47:57
URL: http://lisenj.blogg.se/
Postat av: Erika

Åh! Du har gjort! :O Och det passar dig superb! Läppen svullnar inte direkt men kommer förmodligen svullna sen, gratis läppförstoring för några dagar är ju aldrig fel. :)

2008-10-30 @ 22:12:18
URL: http://theerika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0