Dagen idag

Det var faktiskt helt okej på barntimmarna idag. Inga kyrliga inslag så vitt jag kunde se :o)
Många barn i Lokes ålder var det också!Visserligen kände jag mig som en slags ulv i fårakläder...malplacerad, men jag ska försöka skaka av mig den känslan och åka nästa måndag igen!

Barntimmarna slutade samtidigt som Alfred slutade skolan så jag åkte direkt och hämtade honom. Sen hem och ut med hundarna och  sedan hem till Sandra så barnen fick leka.
Nu har vi precis äit en riktig radhusmiddag, fiskpinnar och mos. Fiskpinnarna läckert svart-tonade och moset klent kryddad...mmmm....


Puffar lite för bloggkoll också!
Bloggkoll 

Kommentarer
Postat av: Lotta

Loke tycker nog om att få träffa jämnåriga barn =) Det är ju alltid en tröst....kanske ?

2008-09-15 @ 21:04:50
URL: http://lisenj.blogg.se/
Postat av: elena cn

Mmmmm, vilken höjdarmiddag!

Ulv i fårakläder??? Gillar du inte att snacka blöjor och konsistens på bajset?

2008-09-15 @ 23:04:01
URL: http://elenassida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0