Det tar sig ;o)

Wow vad kul jag har haft idag! :o)
Jag skäms att säga det men det var faktiskt skönt att Loke fick vara hos sin farmor över dagen. Vi har åkt cross hela eftermiddagen sen barnen slutade skolan vid halv tolv, och det gick att koncentrera sig helt på att försöka lära sig köra utan att tänka på vad Loke gjorde.
Jag känner själv att jag blir modigare och modigare. Några pauser blev det för att fota mannen när han körde, när han inte körde fick han låna min kamera.
Ellen och Alfred roade sig bra också, dom turades om att köra på Alfreds cross. Ellen är egentligen för stor för den, hon har för långa ben, så nu tjatar hon om en egen motorcykel.....
.......det blir dyrt det här....
Det är bra att mannen kan coacha lite också, han byggde upp små hopp åt mig i gruset. För varje varv jag körde smyghöjde han lite och gjorde hoppet skarpare......
Ingen vurpa åstadkom jag men nära på! Det är härligt att känna att jag behärskar körningen mer och mer! :o)

 
    Bloggkoll
Hålle rpå att fixa fler bilder, men min dator är seeeeg!

Kommentarer
Postat av: Olle

"Aldrig i livet att jag sätter mig på en sån dödsmaskin!!!"



Kul att du upptäckt fartens tjusning!!! :)

Är det i grusgropen strax utanför Runhällen ni åker? Åkte förbi där idag och det är fullt med mc-spår såg jag. Ser ut att vara ett perfekt ställe att åka på iaf! :)



Avis.... :(

2008-09-10 @ 21:32:47
URL: http://enarmad.blogspot.com/
Postat av: Mumari svarar

Olle: Hahaha, mitt citat är ju klockrent :D

Ja, det är utanför runhällen, fast på andra sidan vägen än där runhällen ligger. Men den gropen där man svänger in till Runhällen testas eventuellt i morgon! :O)

....om svansen håller....

2008-09-10 @ 21:51:11
URL: http://mumari.se
Postat av: Smurfjavlen

Inte illa. Sist jag körde cross så råkade jag köra ner massa nyplanterade granar/tallar eller va det nu var och det slutade med att både jag o cykel fick äta grus.

2008-09-10 @ 23:09:26
URL: http://smurfjavlen.blogg.se/
Postat av: Jen

Det ser vansinnigt skoj ut!

Skönt att allt gick bra oxå ;)

2008-09-10 @ 23:17:31
URL: http://pansky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0