Eftermiddagen

Det har varit en så där halvokej eftermiddag, hos Sandra var det som vanligt trevlig, men en del andra mörka moln på mumari-himlen......men men, det blir bättre :o)
En ljusglimt var i allafall ett telefonsamtal med min äldre halvbror, vi pratas inte så ofta, vilket är synd, men de gånger vi träffas eller pratas så är det desto skojigare :o)
Eftersom jag ändå känner mig som en riktig tråk-mumari idag så kan jag ju passa på att väderprata och underrätta er om att det har varit ett strålande höstväder hela dagen, jag kanske skulle grabba tag i kameran och gå ut och ta några höstfoton!

Hundarna gillar också soliga vädret och busar som tokar så fort dom går ut!

Hur har ni haft det idag?



Puffar lite för bloggkoll också!
Bloggkoll                             MumariTävling med Misoprettyprylar här!

Kommentarer
Postat av: Annies Fotoblogg

Oj oj oj vilken bild! Den var ju helt ååh, jättefin, jag saknar nästan ord.

Söta hundar var det också:)



Hos mig har det varit lite grått väder men dagen har varit helt okej. Tillbringade hela eftermiddagen/kvällen i simhallen :P

2008-09-22 @ 22:29:51
URL: http://annie90.blogg.se/
Postat av: Jen

Oj! Vilken fantastisk bild! :)

2008-09-23 @ 09:14:32
URL: http://pansky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0