En bra karl reder sig själv

Ja hupp..... nu har jag pratat med PC-City....blev inte så mycket klokare, och insåg med klump i magen att dom BARA VILL TJÄNA PENGAR PÅ MIG!!!
Det finns ram-minnen på 1 gb som kostar under 200 kr, men dom rekommenderade nåt som kostade 700 kr! Dessutom tyckte dom att jag verkade urkorkad som tänkte sätta i det SJÄLV, man ska visst självklart lämna in datorn för att göra såna super-duper-svåra saker som att byta ram-minne. Jag ser tusenlappar brinna upp och resonerar som så att en bra karl reder sig själv.
Dessutom har jag sett skitsnygga tillbehör som man kan klä sig i för att byta datorkomponenter på ett säkert sätt!
Kolla in det här :D
102630 butiken som säljer denna mojäng påpekar också tydligt att skon ej medföljer....synd...jag som alltid har haft en dragning till tofsloafers! :D

Jag får ta med mig min trötta dator till Pc-City i eftermiddag och se om det går att köpa ett billigt ram-minne till den...

Puffar lite för bloggkoll också!
Bloggkoll

Kommentarer
Postat av: Jen

Ha ha! Du vet det är säkert mode igen snart,

så varför inte köpa på sig ett par nu...

om du inte redan äger några!? -flin-



Btw: Det har inte fungerat att komma in på din sida idag...

antar att det hade något att göra med ditt datorproblem.

Trevlig kväll! :)

2008-09-17 @ 20:40:52
URL: http://pansky.blogg.se/
Postat av: elena cn

Ja, jag vet inte vad det är för skopryl på bilden. Halkskydd?

2008-09-17 @ 23:22:42
URL: http://elenassida.blogg.se/
Postat av: Monica

ja dom ska alltid lura på en saker!!

2008-09-18 @ 13:01:15
URL: http://monicasbakpunktcom.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0