Fiddy update...

När mina ekrar på fiddyn gick sönder sa jag till mannen att vi kunde väl ta några ekrar från det andra hjulet som följde med när jag köpte den.... han sa att det var ju bara ett däck, utan fälg. Jahopp, vad synd tänkte jag....
För en stund sedan gick mannen ut för att greja lite......:

Jag hade ju rätt! Ska jag bli glad för att jag hade rätt och han hittade det eller ska jag bli ilsken för att han påstod att det inte fanns så jag har besökt varenda affär som kan tänkas ha ekrar i både Uppsala och Gävle??

 
    Bloggkoll

Kommentarer
Postat av: Lotta

Hehe, mycket jobb helt i onödan då !!

Men nu kan du ju vara glad över att du får köra lite i helgen då kanske =)

Må så gott, kram =)

2008-09-04 @ 22:08:05
URL: http://lisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0