God Morgon

Jag vaknade en trekvart innan väckarklockan ringde, jag ville absolut somna om men jag fick för mig att mannen inte ställt larmet på klockan så jag var liksom tvungen att hålla mig lite halvvaken så jag kunde glutta på den då och då.
Givetvis ringde klockan då den skulle men jag fick i alla fall morgonnöjet att vara väckarklocksvakt istället för att sova.

Det känns att sommaren är slut nu, kyligt på mornarna och det blir fort ruggigt inomhus. Hög tid att skaffa ved!
Har det ens varit någon sommar i år?

Kommentera? Läs gärna här först! ;o) men lämna kommentaren till det inlägget du kommenterar till :o)

 
    Bloggkoll

Kommentarer
Postat av: Lotta

Ja fy, nu är hösten här. Jag lyckades ju pricka in min semester ganska bra i år, 2 av 3 veckor tror jag det var högsommarvärme. Mycket mer sommar var det väl inte alls ??

Vilken mysig sommarbild du fixat !

Ha de gott, kram =)

2008-09-02 @ 07:16:46
URL: http://lisenj.blogg.se/
Postat av: Eva (kramgo_72)

Jodå, nog har vi haft sommar allt, med alla slags väder. Faktiskt rätt mycket sol och lite lagom med regn emellanåt. Kan inte klaga tycker då jag ;-)



Kram

2008-09-02 @ 14:19:10
URL: http://kramgo72.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0