God Morgon

Trött-trött-trött....
Vi var hemma vid midnatt igår, inte så farligt, men när loke vaknade före sex så kände man sig inte direkt pigg på att gå upp! Jag har försökt övertala honom om att vila på soffan med mig i två timmar, nu har jag gett upp och gick och tog Ginsana och kaffe istället.....
Kräftskivan hos mamma och pappa igår var hur trevlig som helst, det är ju inte så ofta vi ses allaihopa!
Det blev en hel del foton, mina två bröder är dessutom lika fotointresserade som jag, så det blev en hel del kamerasnack!
Är inte det lite lustigt, man kan ju undra om fotogener är ärftligt? Min mamma och pappa fotade massor med systemkamera när jag var liten, hade mörkrum och studioprylar.
I somras när jag skaffade min systemkamera fick jag veta att även min tvillingbror och halvbror gjort det!
Nu ska jag ladda in bilderna i datorn!

Kommentarer
Postat av: Malin

God morgon i stugan.



Vad händer en sådan här grå och trist dag ?

2008-09-07 @ 09:50:22
URL: http://wilfli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0