God natt!

Jag satte mig för att redigera lite foton....men det är ingen idé, mina armar är som överkokt spaghettie....orkar int knappa på datorn. Bättre att gå upp och lägga sig i sängen. Eftersom jag nu är övertygad om att träningsvärk är dödligt så kan jag lika gärna framlida ärofyllt liggandes i sängen........
Vi hörs i morgon, god natt på er och tyck inte alltför synd om mig!
----säger emot mig själv? Va? Nä...inte jag i alla fall....

Här
Whatthefuck ska du få för oskärpa ;o)

Fotat somewhere på hemvägen....

God Natt!

 
    Bloggkoll


Kommentarer
Postat av: Jen

Det kan man verkligen kalla oskärpa :D



Jag har svårt att tro att träningsvärk skulle ta livet av dig...

men du borde kanske vila lite emellanåt :)

Du kan ju alltid se det som så att det inte skulle kännas om det inte gjorde nytta.

Sov så gott!

2008-09-11 @ 22:06:02
URL: http://pansky.blogg.se/
Postat av: whatthefuck

Hahahahaha! NU såg jag vad det stod ÖVER bilden! Hahahahahaha! UNDERBART!!!!! ;)



Seg...?...jag...?....nääääääää?

2008-09-12 @ 10:01:10
URL: http://whatthefuckdotcom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0