Träna din karl....

Morgonsurf på Aftonbladet, man kan ju hitta en hel del intressant och underhållande där! Jag snubblade in på en artikel som handar om hur man tränar sin karl till att göra som man vill!
Det hela är ju rätt logiskt, man ska helt enkelt tänka som man gör när man tränar ett djur!
I korta drag; vacker hand - duuuuktig gubbe, jaaaa *rolig bebisröst* braaa! *klia lite*
Att jag inte har tänkt på det förrut!
Författaren Amy Sutherland har gett ut en bok i ämnet, den måste vara guld värd. Jag kan tänka mig uppföljningar som:
"Lydig man är lycklig man" "Klickerträna din man" etc....
Sen är ju den eviga frågan hur man ska belöna, ska man belöna med godis? Och isåfall bara nyttigt godis? Kanske man kan ha små torkade köttbitar i fickan? Går mannen på det eller vill han hellre ha chips eller kanske rent av en slurk folköl?
Eller ska man skippa godisbelöningen helt och försöka motivera träningen med rösten, men barnsligt glada rop och klappar?
Ja....det tål att tänkas på.....jag ser framför mig hur mannen snällt hämtar saker åt mig, jag berömmer och mannen hoppar lyckligt runt i en cirkel och utstöter glädjetjut!
I samband med träningen kanske det också känns mer moraliskt riktigt att låta mannen ligga ute på verandatrappen och torka om han är skitig, eller helt enkelt bara för att man inte vill ha honom drällandes i soffan?


Helt plötsligt ser jag vårt äktenskap med nya ögon! Det här sk bli intressant!

*Veckans Läsare är Annies Fotoblogg*
VEM BLIR NÄSTA VECKAS LÄSARE?

Puffar lite för bloggkoll också!
 Bloggkoll

Vinn MisoPrettyProdukter här

Kommentarer
Postat av: whatthefuck

Nej men, hahaha! Jag får väl springa ut och köpa en påse ölkorv och ett elchockskoppel då... för att vara på den säkra sidan, hahaha!

2008-09-25 @ 09:59:14
URL: http://whatthefuckdotcom.blogg.se/
Postat av: Jen

Ha ha! Underbar metod som jag faktiskt tror fungerar.

Det gäller bara att hitta sådant som gör de glada...godis, tv spel, öl, sex osv :P

2008-09-25 @ 11:09:27
URL: http://pansky.blogg.se/
Postat av: Monica

hahaha precis så gör jag här hemma ;)

2008-09-25 @ 11:55:33
URL: http://monicasbakpunktcom.blogspot.com/
Postat av: whatthefuck

Hahah, nu fick du mej att glo i aftonbladet! Såg du om dom Japanska airbagsen för panchisar, hahaha!

2008-09-25 @ 12:29:28
URL: http://whatthefuckdotcom.blogg.se/
Postat av: adeliah

Haha... skönt att du piggar upp min dag. Hade jag bloggat själv hade jag garanterat länkat dig nu... ha ha ha. Mycket bra tips förresten...

2008-09-25 @ 16:16:37
Postat av: elena cn

Va bra!! Haha!!!

Jag undrar om det finns någon mansdressyrkurs??

2008-09-25 @ 20:44:45
URL: http://elenassida.blogg.se/
Postat av: Lotta

Ja,jag såg ett tv-program (kommer tyvärr inte ihåg vad det hette) om just det här. Tanten hade problem med att gubben aldrig hjälpte till o hon fick då hjälp av en hundinstruktör !

Det funkade på hennes gubbe, är karlar verkligen lika "dumma" som hundar ??( "Det gäller att få dem att tro att de får som de vill") Hot funkar inte i alla fall ! Det har jag provat på min gubbe, får ta fram klickern nu då =)

2008-09-25 @ 23:09:25
URL: http://lisenj.blogg.se/
Postat av: E

Vet inte om jag gillar såna här bloggar av det svagare(?) könet. Ni verkar vara från en annan planet.

om min fru skulle se det här skulle jag få ett helsike hemma, räcker som det är redan.



2008-09-30 @ 01:41:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0