Visar upp mina långa ben alá Barbie...

Innan jag buttert åkte hem utan ekrar till min lilla motorcykel stannade jag och barnen vid köpcentrumet i Valbo. Jag tänkte spana in lite saker på IKEA, vilket är smidigast att göra när man inte har mannen med sig ;o)
Handlade lite fönsterlampor och en taklampa till hallen uppe.
Sen sprang jag in på Vero Moda och skulle prova ett par jeans, en helt otippad modell för att vara mig, ett par baggyjeans! Jag tänkte att om Ellen och Alfred hjälper mig att hålla koll på Loke så kan jag snabbt som en vessla hoppa in i provrummet och prova jeansen. Men precis när jag ska gå in i provhytten blir Alfred kissnödig, så Ellen tar med honom bort till toaletterna.
Kvar är jag, Loke och baggyjeansen. Loke får då följa med mig in i hytten. När jag står där byxlös rymmer ungen, under väggen som delar provrummen, in i en annan hytt, blir utkörd av grann-provaren, och sen ut i korridåren mellan provhytterna!
Jag får panik, trasslar in mig i jeansen och får skutta ut med bara ben och fånga ungen! Det är ju tur att jag har långa slanka ben alá Barbie så att om någon eventuellt såg mig så hade dom bara blivit avundsjuka! ;o)

Stressad köpte jag jeansen....dom passade.... jag är fortfarande osäker på om jag passar i pluffiga baggyjeans men dom är grymt bekväma! Kan tänkas komma en bild på dom i morgon....
 
    Bloggkoll

Kommentarer
Postat av: Monica

hahahaha förkåt jag ser det framför mig ;) och jag vet hur typiskt det är, ;)



bagy jeans är snyggt passar dig säkert

KRAM...

2008-09-04 @ 20:55:33
URL: http://monicasbakpunktcom.blogspot.com/
Postat av: annica

Hej!

Vet inte vad det är riktigt, men jag har fått noja på att kika förbi din blogg allt oftare =D



Ja, de där baggy jeansen från vero moda är underbara! Jag införskaffade också ett par därifrån förra veckan! Love ém!

2008-09-04 @ 21:08:23
URL: http://enligtniccan.blogg.se/
Postat av: Lotta

Hahaha, Så är det när man ska göra nå't för sin egen skull =)

2008-09-04 @ 21:35:48
URL: http://lisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0