Drömshopping

Idag har vi varit på shoppingrunda! Och inte vilken shoppingrunda som helst utan på Biltema!
Biltema hade ställt fram alla tänkbara åkbara fordon för barn, trehjulingar, fyrhjulingar, bak och framvända dumprar, pulkor, ja, allt....
Det tog ett tag att valla runt Loke i butiken..... när loke väl insåg att han inte skulle få något nytt fordon så vägrade han helt enkelt bara att gå istället....vilken drömshopping ;o)
Allt finns verkligen på Biltema, till och med tandkräm! Konstigt nog skulle jag inte känna mig lika ren i munnen med en Biltematandkräm som med en märkestandkräm...



Efter vi var färdiga på Biltema tjatade jag mig till en titt på Lindex, det är ju trots allt rea... mannen kunde inte riktigt förstå varför jag ville titta på Lindex, vi hade ju varit på Biltema så länge?
Innan vi åkte hem blev det en fika hos svärmor och svärfar också.
Nu är det eldning för fulla muggar som gäller, i morse när vi gick upp var det 17- ute. Nu är det "bara" 14- men ruggigt kallt inne...

Kommentarer
Postat av: Sara

En award till dej från mej i min blogg.

God Fortsättning på det nya året också!! =D

2009-01-04 @ 19:11:13
URL: http://dizela.blogg.se/
Postat av: Lotta

Vad söt Loke är i sin fina mössa =)

Tandkräm från Biltema låter inte så värst lockande !! Hoppas du fyndade något på Lindex.

Ha en fin kväll, kram på dig =)

2009-01-04 @ 19:18:17
URL: http://lisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0