Hänt sen sist

Nu börjar jag bli klar med väggarna i köket. Det blir ljust och fräscht och det ruskiga bebyblå är ett minne blott....nu är det bara taket, luckorna och golvet, bänkskivor och "lite" sånt kvar....

Barnen är fortfarande här, jag och deras pappa ska byta vecka så barnen blir här tills på fredag kväll. Gissa om det märks att dom varit här lite längre än dom är vana vid, igår så bråkade dom och gjorde så mycket hyss så jag höll på att gå under!

Deras faster Malin som hjälpte mig med mitt hår kom igårkväll. Hon hade också köpt löshår och jag hjälpte henne att sätta i det. Istället för limma så gjorde jag små inbakade flätor på tvären liksom jäms med hårbotten som jag sen sydde fast löshåret i. Det tog fyra timmar och jag var helt slut i händerna efteråt! Men fint och låångt blev det. Eventuellt så måste jag bara flytta ner den översta raden så den sitter längre från benan bara.

Nu ska jag göra frukost åt barnen.

Kommentarer
Postat av: Knickan

Wow, så snyggt håret blev!! *visslar*
Må så gott!
Kram

2005-10-31 @ 23:40:39
URL: http://knickan.org

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0