Idag händer det något drastiskt.....

.......iadg ska jag....kalla mig gärna knäppis.......förlänga mitt hår! Sen jag klippte av mig mitt hår för över tio år sedan har jag försökt spara ut det utan att lyckas. Nu ska jag förlänga det. Nervöst, undrar hur det blir.......kan tänkas att jag lägger upp ett kort på det sen, beror på hur det blir.......
Men jag tänker inte ha megalångt ner till midjan iallafall. ara långt fast inte för långt.

I köket har jag kommit en bit, har målat två väggar och börjat sätta upp fondtapeten. Blir nog bra men börjar man göra en sak i köket så ser man allt annat som måste göras. Till exempel så ser jag nu hur gräsligt träfärgat taket är, det måste vitlaseras så det blir fräschare......och golvet sen då.....och luckorna......tar nog ett bra tag innan jag blir nöjd med köket.

So long

Kommentarer
Postat av: Sofia

Åhhh ska du göra en hårförlägning...?! Spännande. Har själv velat göra det, men sparar nu själv frenetiskt. Det går dock inte såå bra som jag tänkt mig.Nu måste du lägga ut bild sedan på hur det blev.

Kram

2005-10-20 @ 17:17:06
URL: http://www.soffipropp.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0