Nu var det länge sedan.....

Ungefär två månader sen jag sist skrev.
Det har varit två mycket jobbiga månader där en hel del har hänt och jag har inte mått nå vidare.
Jag blev nämligen gravid och det slutade i ett tidigt men mycket jobbigt missfall eftersom jag och min sambo såg fram emot ett till barn.
Kort tid efter missfallet blev jag märkligt nog gravid igen och är det fortfarande i skrivande stund.

Jag är i vecka 8 och efter en del koller på sjukhuset verkar det gå bra den här gåmgen. Var på ultraljud för en vecka sedan och såg då ett litet foster med ett hjärta som slog. Kunde andas ut litegrann men jag är fortfarande orolig att nåt ska gå snett. Jag får inte anstränga mig, inte lyfta tungt eller bära barnen och inte stressa pga risken för blödningar och missfall.
Därför är min värld just nu till och från ganska upp och ned. Jag ska in på ett till ul om en vecka och hoppas att allt är bra då.
Går allt som det ska så blir det en liten augustibebis!
Jag ska försöka att hålla sidan lite mer uppdaterad nu och kanske fylla på med lite fler sidor.



Kommentarer
Postat av: emma

Läser i smyg när gravida bloggar och blir smått avundsjuk. Beklagar missfallet & önskar dig lycka till!

2006-01-05 @ 13:41:41
URL: http://emmet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0