Bloggtävling

Jag har funderat lite över det där med bloggtävlingar, det verkar ju lite så där halvkul faktiskt. Jag skulle också vilja ha en tävling, fast den måste kännas relevant för mig och min blogg!
Jag skulle känna mig lite som en ulv i fårakläder om jag skulle lotta ut ett par skor från Dior...eller varför inte från Paris Hilton......det skulle inte vara riktigt min grej, jag skulle känna mig som en fjäskare och jag skulle definitivt inte ha råd med det!
Jag skulle vilja lotta ut något orginellt, och man skulle få anstränga sig på ett kul sätt för att vinna.
Frågan är bara vad jag skulle lotta ut, som skulle kännas relevant för min blogg, och som någon faktiskt skulle vilja vinna...?
En kalvfilé eller ett paket köttfärs känns ju inte riktigt som att det har DET speciella...  :D
....vill folk ens vinna något annat än smycken och skönhetsgrejer?

Äh, jag får nog lägga ner...jag kan inte ens erbjuda något så exotiskt som älgskit ;o)
Kommer ni på något smart så kan ni ju tala om det för mig eller anordna en egen tävling!

....jag citerar Philip och Fredrik....

Kommentarer
Postat av: Olle

Vad sägs om att lotta ut en dags lagårdsjobb för att prova på hur det är att vara ko-farmare!?

2008-04-07 @ 19:53:51
URL: http://enarmad.blogspot.com
Postat av: Marie

Ja! Att jag inte tänkte på det!

2008-04-07 @ 20:11:13
URL: http://mariwi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0