Man får vad man betalar för!

Mannen blev mäkta glad över den skitbilliga digitala väderstationen jag köpte till honom. Förpackningen innehöll en del smådelar och en bruksanvisning som inbjöd till fantasi.
När han monterat ihop den skitbilliga digitala väderstationen, som dessutom visade sig vara trådlös, ställde han den i fönstret vid sin favoritplats i soffan. Han har tittat på den många gånger, den är visst svår att tolka, en positiv överraskning var att det visade sig att vi inte alls har så kallt inne som vi trott, vi har närmare bestämt 26 grader inne! Det är ju hur bra som helst!

När jag tittar på den nu så kan jag med gott samvete lova er att vi går mot ljusare och varmare tider, det är nämligen strålande sol ute enligt den skitbilliga digitala väderstationen.

Med tanke på att den är digital, trådlös, har stor display med en massa siffror på och allt ska rymmas i 79.90kr....så tycker jag att jag har gjort ett kanonköp!
Att våren kom lite tidigare är ju bara en bonus!

Var det nån som sa något om att man får vad man betalar för? Jajemen, jag kan bara instämma med ett smile!

Kommentarer
Postat av: Olle

Kom ni ihåg att ta bort plasten med de förtryckta siffrorna på som brukar sitta på displayen? :)

2008-04-03 @ 22:02:43
URL: http://enarmad.blogspot.com
Postat av: evans

Karlar fascineras väl av allt som kan betecknas som en pryl. Maken lever efter mottot "flest prylar när han dör vinner"...

2008-04-03 @ 22:20:24
URL: http://evans.blogg.se
Postat av: Marie

Olle: Va?? Skojar du? *går och kollar*
Evans: Svar i din blogg!

2008-04-03 @ 22:36:39
URL: http://mariwi.blogg.se
Postat av: evans

Apropå prylar och karlar: En gång kom maken hem med en Kirby-dammsugare. Han var i extas! "Det är ju som en motorcykel!!" Åtminstone lät den som en... En annan gång kom han hem med en metalldetektor. Mig veterligen har han aldrig använt den. Men det är en pryl!

2008-04-03 @ 22:43:13
URL: http://evans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0