Shit i helvete...

Oj då.....

Jag upptäckte att jag hade en funktion i min mobilkamera så jag kunde fota makrobilder! Kul tänkte jag och skulle försöka fota den dära Rädda Joppe utan att han bara blev en suddig fläck.
Jag fotade från utsidan av burken först...men det blev inge bra så jag öppnade burken.....jag hann knäppa ett par kort innan Rädda Joppe plötsligt flyger iväg! Shit i helvete tänkte jag, inte trodde jag att han skulle vara en sån perfekt flygare på en gång utan träning!
Han flög raka vägen mot köksfönstret. Jag passade på att fota lite till och skulle sen släppa ut honom.....jag vänder mig bort för en sekund och nästa gång jag tittar har Rädda Joppe gjort ett självmordsförsök.
Han sitter och äter på FLYKILL-remsan!!
Rädda Joppe flyger vingligt iväg, nu är han borta och ligger förmodligen stendöd någonstans. Mia, om jag hittar honom så vet du vad du ska få i födelsedagspresent!

image264

Förlåt Rädda Joppe.....

Kommentarer
Postat av: Olle

Snacka om att ha kämpat i onödan...spunnit kokong...åsså flyger man iväg på premiärturen...råkar ta en drive-in på McDon-Fly-Kill-alds och sen dö....

2008-04-17 @ 19:50:18
URL: http://enarmad.blogspot.com
Postat av: Eva (kramgo_72)

R.I.P Rädda Joppe...

2008-04-18 @ 08:53:44
URL: http://kramgo72.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0