Det blir aldrig som man tänkt sig

Det blir aldrig som man tänkt sig. I morse skrev jag ju att vi tänkt åka till Claes Ohlsson i Insjön. Men efter att barnen frågat vad vi skulle göra och vi råkat få dom att tro att vi skulle åka till en gigantisk superduperaffär så ändrade vi planerna, för att inte göra dom allt för besvikna.....liksom åka mil efter mil efter mil med förväntansfulla barn, och när vi äntligen kommer fram så är det inte mer spännande än Rusta!
Istället åkte vi till Borlänge, planen var en sista julhandling i Kupolen, men det blev inte heller som vi hade tänkt oss, det var ta mig sjutton kö i hela stan till och från Kupolen! Inte en endaste parkering fanns. Vi gav upp och åkte till Vägverksmuseet istället, egentligen inte så mycket att titta på men barnen tyckte att det var rätt skoj.
Innan vi åkte hemåt sprang vi in på Barnens Hus, jag ville titta om dom möjligen hade en Rowdy, men det blev besvikelse där också, ingen Rowdy så långt ögat kunde nå :(

Foton från museet

Kommentarer
Postat av: Eva (kramgo72)

Numera är det ju inte bara Vuxendagis där i Insjön - det har ju poppat upp allehanda andra butiker där med, men kanske inget som är direkt super-duper-barn-intressant... Var så länge sen jag var där så jag vet bara att det har öppnat en hel massa butiker sen sist!



Kram

2008-12-22 @ 20:34:02
URL: http://kramgo72.wordpress.com/
Postat av: elena cn

Så coola foton! Och vilken snäll mamma du är som låter barnen komma först! Jag hade nog stått i den där kupolenkön:(

2008-12-22 @ 22:50:40
URL: http://elenassida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0