...det går bra för Mumari...del 2

...jodå....turen har hållt i sig....
För några veckor sedan satt jag och surfade på Tradera, jag körde igenom mina standardsökningar vilket bland annat betyder "Hello Kitty".
Och gissa vad jag hittade!
HelloKittykalsonger i boxermodell! Snacka om coolt! En riktig nödvändighet till mannen tänkte jag och såg till att vinna de två auktionerna.
Dom såg riktigt tuffa ut på bilden med en hyfsat vältränad karl applicerad i kalsongerna.
Idag fick jag äntligen hem dom, eftersom jag absolut ville se dom på en gång så slet jag nyfiket upp förpackningarna.....
Förvånad vecklade jag upp två miniboxers......
Hur i helskotta ska min man få på sig dom? Och om han får det...hur ska jag kunna hålla mig för skratt?
Det var storlek M/L......
Dom skickades från Kina, är inte kineskiska män i genomsnitt mindre än svenskar?
Jag borde ha anat oråd när jag läste denna klatchiga slogan i slutet av auktionstexten:
<< BEHÅ LYCKA FÖR BIDDING~ FÖR TYCK OM! >>
.....betyder vad då?
Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , ,
 fnul

Kommentarer
Postat av: monica

hahahaha jag vill se bild med dom på hahahaha!!

Du får ta dom själv eller ge som till Alfred ;)

2008-12-15 @ 15:52:17
URL: http://monicasbakpunktcom.blogspot.com/
Postat av: Magnus

Tjopp!

Schyssta kallingar ;-), kineserna är jäkligt små, annars är dom inte äkta! Det kunde ju framgå i texten att dom är anpassade för mindre folk! Jag har själv gått på sånna saker på tradera...



Trevlig kväll



//Mange

2008-12-15 @ 16:15:33
URL: http://www.lucifer.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0