God Morgon

Kastar in ett snabbt inlägg, jag har lite bråttom!
Ellens julfest igår gick jättebra, Ellen var så duktig och fin Lucia så!
Jag har lite strul med mitt photoshop så jag ska fixa fler bilder senare.

Nu på förmiddagen ska jag och Loke åka till Uppsala för att hämta en soffa som jag har köpt på Blocket.
Jag hittade en likadan skinnsoffa som vi redan har till ett bra pris så då var det bara att slå till!
Hoppas verkligen att den går på flaket på chevan!

Det som stör mig mest just nu är att jag vet att jag omöjligt kommer att kunna lyfta av den själv och bära in den i huset.
Antagligen kommer jag att försöka envist, bryta ryggen, tappa soffan på foten, tappa både tålamod och förstånd.....
Jag vill ju få in den i vardagsrummet omedelbums och göra fint!

Fast i det här fallet får jag nog inse mina begränsningar....

Kommentarer
Postat av: Anna

Vad fin hon är! Du, jag känner igen den där otåligheten, man vill ju få gjort allt NU!

2008-12-12 @ 08:25:31
URL: http://www.minigrisen.wordpress.com
Postat av: annie

världens gulligaste barnbarnslucia

2008-12-12 @ 10:43:28
Postat av: Minna

ingenting är omöjligt ;) och du har ju själv bevisat det ju :)

2008-12-12 @ 16:03:58
URL: http://enfotografsvardag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0