Man tager vad man haver

Vad roligt, Bloggkommentatorerna skrev lite om mitt inlägg jag la ut i morse :o)
När jag skriver liknande inlägg och driver saker till sin spets, så är det alltid någon som känner sig träffad i kritisk mening, Men det är skillnad på att känna sig träffad av en mening i min text och på att känna sig träffad av helheten, då kanske man med gott samvete kan ta åt sig ;o) annars är det valfritt! Allt är relativt :D

Jag och Loke har inte gjort mycket idag, vi var ut en sväng men jisses vad kallt det blåser! Dessutom hittade jag inte Lokes vantar så det fick bli en grå stickad tumvante som var hans egen + en svart fingervante tillhörande någon som garanterat har större händer än vad Loke har! På den svarta vanten var dessutom en bordercollie applicerad, i varje fall delvis, i form av en massa päls.
Jag och Loke väljer att se det som ett extra värmande foder på vanten!

Kommentarer
Postat av: Olle

Hahah...Loke är ju störtskön. :D

O du passar i vindrufs...eller isbjörnsrufs snarare. :)

2008-12-10 @ 19:10:55
URL: http://enarmad.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0