Solig eftermiddag

Jag har inte mått nå vidare idag så jag har inte haft någon inspiration att blogga. Nu känner jag mig piggare, måste ha ätit nåt tokigt tidigare.

Det har varit en lugn hemmadag idag, mannen har varit på magnetröntgen för sin axel och det mest spännande som jag har gjort var en promenad ute på eftermiddagen!
Allting ute var alldeles guldgult av solen när den började gå ner.

Men brr så kallt det är ute!
I natt var det runt tio minus......det gäller att hålla brasan igång i vedspisen!

Nu ska jag gå och se efter om det finns något snällt mot magen att äta, jag tror jag måste bli noggrannare med mina tabletter mot magkatarren, när den väl börjar spöka så är den svår att få bukt med!








Kommentarer
Postat av: Lotta

Här är det 11 minusgrader nu, fy fasen =O

Vilka härliga blder !

2008-12-29 @ 17:50:33
URL: http://lisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0