Taxi Mumari

Jag vet inte vad som har hänt med Lokes ben. Det måste ha blivit något major fel...
Dom har fungerat alldeles utmärkt tidigare, dom har till och med varit fruktanslöst snabba, särskilt när det gäller att rymma i affärer.
Men nu för tiden tycks dom ha tappat sin forna glans, dom vill inte gå dit Loke vill.
Men Loke-liten låter sig inte stoppas av det han!
Smart som han är så ser han till att transportera sig till önskad destination ändå. Han tar sig bara till Taxi Mumari, klättrar upp till sätet och klamrar sig fast likt en liten apunge som håller i mammans päls.
Sen pekar han, drar i Taxi Mumari och tjatar sig till hans planerade mål....
Han betalar med ett artigt:
-TACK! Micket.
Taxi Mumari börjar känna sig något ramsned, även efter att Loke-liten är avsläppt så rör sig Taxi Mumari som om hon hade ett barn applicerat på höften.
Om Loke är bortskämd?
*funderar*
....nja...jo...lite då...

Kommentarer
Postat av: Lotta

Haha, jag känner igen det där =)

Nu för tiden är jag ingen taxi åt Theo utan bara en betjänt som ska komma varje gång han ropar !!



2008-12-17 @ 08:41:13
URL: http://lisenj.blogg.se/
Postat av: Nicole

Vart något knas när jag skulle publicera min kommentar, vet inte om du fick den.



Men du har iaf en utmärkelse i min blogg =)

2008-12-17 @ 10:07:51
URL: http://www.varmdomorsan.se
Postat av: whatthefuckdotcom

Hhahaha, barn är till för att "skämmas bort" ;) Tänk när han blir tonåring och knappt vill veta av dej, då kommer du att sakna att vara taxi...



eller, nä... då blir du en annan sorts taxi kanske... "Kom igen kärring, polarna väntar"... näää fyyyyy!

2008-12-17 @ 10:31:45
URL: http://whatthefuckdotcom.blogg.se/
Postat av: AnnaKK

Ha-Ha! :-) Men det är nog okej att vara taxi!? Bara man inte är curlingmorsa, så...!?



Hemsk tid det här, veckan innan jul... Julklappsångest så det skriker om det! :-(



Men på nåt vis kommer det att lösa sej - det har det alltid gjort alla andra år, så det gör det säkert nu också! Men det KÄNNS tveksamt, måste jag säga... Phu!



Ha en fin dag - men akta ramen så den inte blir ännu snedare! :-) Ryggskott lagom till jul vore väl inte helt toppen, kanske...?

2008-12-17 @ 11:14:35
URL: http://handerblandander.blogg.se/
Postat av: RondellHelena

Tack för taxi körningen vart billigt och bra för min ekonomi men du fick ju kaffe janske e lika bra som pengar fixa en RondellHelena blopgg till mej om du vill skulle ju va kul du får friahänder tycker du jag tvinar eller tjater bara gapa på mej så ordnar det sig hoppas vi syns ngt mer i dag eller morgon

2008-12-17 @ 11:40:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0