Blogg

DEt finns en blogg som heter Ruinromantik i Västernorrland & Sverige som jag har läst ett tag. Bloggen innehåller massor med foton och beskrivningar på diverse öde platser i Sverige. Riktigt intressant!
Nu har jag hjälpt killen bakom bloggen att göra en design till hans nystartade blogg Ruins of Sweden. Den bloggen kommer innehålla det bästa bilderna från hans andra blogg, en mer kortfattad blogg med fokus på vackra foton!

Gå in och kika! Klicka på bilden för att komma dit!

Det var himla roligt att göra en layout, det var ju ett tag sen nu :o)

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Tack! :) Jag hoppas du också får en bra dag idag! :)

Först ska jag dock jobba 4,5 timme, men sen ska vi ut till en ö och bada resten av dagen! :)



Det finns inget bättre än att vara ett härligt gäng som drar ut med båten på kvällen! :) Jag satt i bikini på båten vid tiotiden och frös inte! :) Så himla härligt!

2008-07-30 @ 07:34:40
URL: http://caffeineaddict.blogg.se/
Postat av: Sveriges snyggaste bonde

När jag läst din blogg har jag blivit lite imponerad av att det faktiskt finns övergiva hus. Här där jag bor finns inga ödehus. Visst finns det hus som står tomma på vintern men det är sommarhus och är absolut inga ruckel...

Nu ska jag ut i sommartrafiken med tröskan. =)

2008-07-30 @ 08:03:27
URL: http://sverigessnyggastebonde.blogg.se/
Postat av: Mumari svarar

Bonden: Jag funderade på var du hade tagit vägen!



Jo, visst finns det ödehus, det gäller bara att hitta dem, helst innan något tonårsgäng gör det. Jag växte upp i Täby utanför stockholm, och där fanns massor av ödehus när jag var liten, men de är jämnade med marken nu.

Här ute på landet är väl inte tomterna lika eftertraktade så då får de stå kvar längre.

Finns nog ännu mer ännu längre upp!



Appropå tröska så hittade jag ett gammalt tröskverk i trä i skogen, rätt intakt, ska lägga upp kort på det!

2008-07-30 @ 08:11:13
URL: http://mumari.se
Postat av: Pernilla

Jag har turen som har en 5-åring som säger direkt om han vägrar. Fast byxorna tog jag ändå, är precis sånna jag letat efter...så han får vänja sig. =) Designen är jag nöjd med, men ska fixa till den på sidan med kortet och så.

2008-07-30 @ 08:39:30
URL: http://piil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0