Det blir aldrig som man tänkt sig kap. 267

Det började med att mannen behövde växelådsolja....

Vi fick inte tag i någon olja till växellådan på mannens bil idag, alla kvalitetsaffärer när det gäller sådana prylar var visst stängda. Vi gjorde ett tappert försök på biltema tillsist, men dom hade ju såklart bara deras egen olja som på sin höjd skulle få användas i min Tattar-Buick.
Men på Biltema fanns det ju andra skojiga saker :o)
Loke fick en hink med sandlådeleksaker i, till den påbörjade sandlådan..... men inte var han nöjd för det, visserligen bar han duktigt runt på hinken inne i affären, men han försökte minsann få finare saker också!

Jag gick inte på hans cockerspanielblick.

Däremot gick mannen på min cockerspanielblick när jag hittade på ett par billiga högtalare till datorn :o) jag kan eventuellt vara lite mer slipad än Loke....
Utan olja, men med sandlådesaker-till-sandlådan-utan-sand samt flashiga datorhögtalare for vi till Max och hann trycka i oss en hamburgare innan vi åkte hem.

Väl hemma gick mannen ut och mekade med bilen, jag satte givetvis fart med att koppla in mina nya högtalare. Dessvärre måste dom kopplas till mannens typiska-tjejdator eftersom mitt ljudkort är trasigt.
Högtalarna funkade kanoners! Två små och en större, subwoofer eller vad det nu heter. Johnny Cash och Weeping Willows började genast skråla från högtalarna.
När jag trasslade ut sladdarna till dom gamla högtalarna från Dackefejden var det något som grabbade tag i min hand där bakom soffan.
Jisses vilken gigantisk dammråtta!! Den tänkte snudd på äta upp mig med sin fluffiga mun!
Jag drog fram soffan och dammsög, ja, dom största gick knappt in i dammsugaren så dom fick jag fånga för hand :D
Sen blev det ingen hejd på dammråttskriget, alla möbler flyttades och när jag ändå var i farten kunde jag ju lika gärna möblera om också!
Shit-i-helvete vad jag ångrade att jag dragit igång hela projektet!  Det tog sin tid att få klart allt, men nu så! Det blev riktigt bra!
Nu har jag precis satt mig i soffan, ryggen värker och jag blev plötsligt sjukt trött! Är det försvarbart att gå och lägga sig kvart över sex?

Kommentarer
Postat av: whatthefuck

Vi är så gamla så vi FÅÅÅÅR sova kvart över 6, hahahah... nej allvarligt nu... jag har ju sagt åt dej att skaffa en extern håddisk.... MIN PAJJA!!!!! Alla foton borta!!!! (Jag hoppas dom kan laga på måndag, kanske bara en säkring) men snälla muMari....GÖR KOPIOR!!!!! Hårddisken är ICKE att lita på!!!!

2008-07-06 @ 18:20:50
URL: http://whatthefuckdotcom.blogg.se/
Postat av: Eva (kramgo_72)

Jupps - man FÅR gå och lägga sig kvart över sex! Det händer för min del lite då och då faktiskt... särskilt om jag har en riktigt BAD DAY med otroligt mycket smärtor.



Kram på dig

2008-07-06 @ 19:23:41
URL: http://kramgo72.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0