Jepps, kvällen räddad ;o)

Jajemen, visst fick jag visa leg, min fredag är nu lite ljusare! Att jag skulle få visa det med tre barn på Bolaget trodde jag inte, och heller inte på Konsum för att köpa några vanliga folköl! Jag tänker leva länge på detta ;o)

När jag var på väg till Sala pratade jag med en kompis i telefon, under tiden körde jag bakom en lus som pendlade mellan 60 och 70 på en 90-väg. Inga bra tillfällen att köra om dök upp och jag blev mer och mer irriterad. Tillslut var jag smått vansinnig!
Men så, precis när jag pratat klart kunde jag köra om, jag var så upprörd så jag visst tutade under omkörningen. Samtidigt upptäcker jag att soppalampan lyser, bensinmätaren står helt i botten!
Jag är precis vid avfarten vid Heby, så det var bara att bromsa in och åka dit för att tanka. Kändes lite snopet att svänga precis när jag kört om väglusen!

När vi ändå var i Sala passade vi på att promenera runt i lite affärer. Jag hittade en butik med barnsaker, jättefina, men bäst av allt var alla Hello Kitty-prylar!
Ellen fick ett block med Hello Kitty och Alfred fick ett ark med tatueringar.....med drakar dock.


Nu är maken strax hemma. I vanlig ordning har jag mutat/tjatat till mig ett fotoäventyr på någon övergiven plats....men ni får veta mer om det när vi kommit hem!

Kommentarer
Postat av: Olle

Jaha...och ingen artighetsvisit för att inspektera kosse-ön fick man minsann...jag som hade bakat kakor och bullar! 'hmmpfff'



;)

2008-07-18 @ 21:47:17
URL: http://enarmad.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0