Some kind of Modeblogg

Nu är jag och barnen hemma igen efter en rea-jakt i stan :o)
Den här gången var det Loke-Liten som behövde kläder. Bra att det är rea på de flesta affärerna nu!
Tre tröjor och två par byxor blev det till Loke, Jag tycker egentligen inte alls om Bamse, Bamse är feg-fjäskig-larvig och omoraliskt moralisk. Men nu är det ju inte så att det är jag som ska bära kläderna, jag bär bara på ungen som kommer att ha kläderna :S

Ellen fick en top och både hon och Alfred fick underkläder. Jag köpte ett par jeans på Gina Tricot på vinst och förlust, orkade inte prova i affären.....

Suman av allting blev under femhundra kronor och då köpte jag dessutom nya påslakan till vår dubbelsäng också. Mumari är nöjd med dagens fynd men trött och riktigt mör i ryggen.
Loke rymde medan jag betalade påslakarna på Jysk, när jag hitar honom är han i färd med att provhoppa en barnsäng i butiken.
Vi passade på att handla lite mat på Mxi också, men jag var så trött i huvudet att det inte blev någon vettig handling. Jag visste på ett ungefär vad jag behövde, men så rätt var det är dyker det upp en massa kronärtskockor framför ögonen på mig, som i trans tar jag två stycken och sen minns jag inte riktigt vad jag mer behövde handla.

När jag kommer till kassan frågar expediten mig med en slö uttråkad och jobbig röst:
-....vad är det dom här heter då.....är det sparris eller?"
-Det heter kronärtskocka och dom kostade tio kronor styck..... svarar jag.

Det var rejält skönt att komma hem, nu ska jag bara laga middag och sen ska jag göra ingenting. Förresten så passade jeansen, men dom satt inte alls som jag tänkt mig, eller också så har min rumpa kasat ner på låren som två korvbröd.
Jag kanske måste börja träna?
....orka.....


Kommentarer
Postat av: whatthefuck

OK! 1...vad SÄGER du om Bamse? Fy på dej! och 2, HAHAHA!!!! Säg inte "Orka" hahahaha... din lilla fjörtis wannabe, hahahaha.... du är såååå söt! Men jag håller med..."orka träna btw lixom ba" MWAHAHAHAWWWW!!!!!

2008-07-29 @ 18:56:55
URL: http://whatthefuckdotcom.blogg.se/
Postat av: Lotta

Fina kläder =)

Det var ju inte bara larviga Bamse på tröjan utan häftiga spindlar med o då är det väl okej !!

Ha de gott =)

2008-07-29 @ 19:22:58
URL: http://lisenj.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Ser ut som vi haft samma planer idag, har också sprungit på rea efter barnkläder. Helt otroliga priser! Lindex erbjudande var: "Tag 2 betala för 1" på alla halva priset varor. Blir nog en runda till imorgon.

2008-07-29 @ 19:33:18
URL: http://piil.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Söta kläder! :)

2008-07-30 @ 00:08:10
URL: http://caffeineaddict.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0