Kväller

Mannen hemma "tidigt" för en gångs skull.
Jag har varit som en yr höna hela kvällen, stress över barnens avslutningskläder, som vanligt i sista minuten!
Loke liten har varit en väldigt kramig unge och i princip åkt snålskjuts på min rygg, min arm och mitt ben hela kvällen. Han har något grottmännisko-betonat över sig, vill han kramas, då sliter han helt sonika tag i mitt hår och ser till att få sig en kram!
Nu sover han i alla fall.
Jag har kameror på hjärnan, vill vill vill ha en bra kamera. Jag vill inte ha en kompaktkamera, utan en mer avancerad...en superbillig och superbra...
Jag kan ha hittat en begagnad....det visar sig i morgon :o)

Nu ska vi äta en seeen middag....nyttigt? Nä...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0