Lång dag

Puh, skönt att komma hem och placera sig i soffan, det har varit en lång men mycket trevlig dag idag!
På förmiddagen åkte jag och ombesiktade chevan. Jag var där fem minuter innan driveinnen för ombesiktningen började. Men så kommer det en tidsbokad 780 meter lång lastbil som blir insläppt före mig. Jag blir tvungen att vänta på den i en hel timme! Skapligt irriterad eftersom det som skulle kollas på min bil bara skulle ta ett par minuter!
Försök förklara för tre barn i varierande åldrar att man måste vänta på sin tur......
När det äntligen blev min tur behövde jag i princip bara glassa rakt igenom med ett stort OK stämplat i ändan på bilen.
Jag var lite smått stressad eftersom jag planerat att åka och hälsa på en gammal klasskompis som jag inte sett på över tio år. Stressad och iiriterad styrde jag färden mot henne, det var ett par mil att åka och jag var inte helt säker på om jag skulle hitta.
Förvirrade bränner jag rätt igenom en poliskontroll, aningens för fort, men det gick tack och lov bra, ingen stannade mig.
När jag väl kom fram så var det som igår! Shit, hon såg precis lika dan ut som sist!
Vi måste vara av en utmärkt årgång som inte åldras synbart!
Det blev en mycket trevlig eftermiddag, eftersom hon tycker det är lika kul att fota som jag så tog vi en tur till Untra Kraftverk där vi knäppte en massa kort i omgivningarna!
Håller på att ladda in dem i datorn nu.
Så snart lägger jag upp en massa kort, bla på en liten rävunge!


Kommentarer
Postat av: whatthefuck

HA! Du såg ju också lika ut...79 e nog en bra årgång! Hahahahah!

2008-06-17 @ 21:52:38
URL: http://whatthefuckdotcom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0