Desperat man utanför....med American Express i munnen

Friden är återställd, ni behöver inte oroa er för mannen, han har ingen blåtira, han är inte kastrerad och han står inte ute på trappan och fryser, desperat knackandes på dörren. Haha...fast det hade ju varit roligt en liten stund, jag sitter här och kollar på Walk the line på högsta volym och dricker cider medan mannen bönar och ber om förlåtelse och vill komma in och ge mig sitt American Express-kort bara för att få se mig glad!
image81
Fast så elak är jag inte....dessutom vet jag med säkerhet att han inte har American Express!

Fast det är sant att jag kollar på Walk the line och dricker cider, och mannen är ute.......och fodrar kalvarna.

Walk the line....den är så himla ap-bra! Jag måste köpa soundtracket, passar perfekt alldeles jättebra i min volvo! Högtalarna är spräckta så dom är som gjorda för Johnny Cash.

Jag ska bara påpeka att jag ÄR 28 år. Jag tycker att Johnny Cash är bra ändå. Vi var faktiskt i Dalhalla i sommras och såg Carlene Carter, June Carters dotter. Då körde hon en del av sin mammas gamla låtar, bland annat Jackson, som June sjöng ihop med Mr Cash.

Cash, rätt schyst efternamn faktiskt.........cash.... 

Kommentarer
Postat av: Titti

Hoppas du får en trevlig fredagskväll! :)

2008-03-28 @ 20:59:34
URL: http://tittisegen.blogg.se
Postat av: sannaa

Ja, eller hur? Kan ju inte annat än hålla med :) Det är en border collie så den är halvstor! :)

2008-03-28 @ 22:49:53
URL: http://www.sannaaek.blogg.se
Postat av: Anonym

Då var det nog den som du har under kategorin Bilder va? =) supersöt!

2008-03-28 @ 23:03:00
Postat av: Olle

Cash är kung!

Tror jag ska byta namn till Olle Pengar...eller Olle Kontanter....fast det låter inte riktigt lika coolt. Olle Stålar?

2008-03-29 @ 12:47:38
URL: http://enarmad.blogspot.com
Postat av: Marie

Haha, Olle Stålar tycker jag låter schnyggt!

2008-03-29 @ 17:25:23
URL: http://mariwi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0