Hundar är AVFALLSKVARNAR!

Jag ska sluta bli förvånad över vad hundarna kan sätta i sig.....
Imorse när jag kom ner var köksdörren av någon anledning öppen, vi brukar alltid stänga den när hundarna är själva nere, någon hund har piercat och tuggat sönder min fina gamla kakaoburk i plåt samt innehållet vilket var ungefär ett halvt paket vällingpulver.....

Jag skulle kunna rabbla upp i en evighet vad hundarna, och speciellt en, utan att nämna några namn, har tuggat sönder...; tv-dosan, radiolurar, mobiltelefoner, glasögon, en hundkorg....and on and on... Jag kommer alltså inte att bli förvånad om hundarna en vacker dag blir ertappade med en nummerplåt i munnen.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0