Kvällsbabbel

Jag får spunk! Ni som kommer hit titt som tätt kanske ser att det ser annorlunda ut här igen. Jag vete 17 vad som hänt, men min egenknackade layout är spårlöst borta och jag orkar inte göra en ny. Jag kör med bloggers mall ett tag nu så får jag se sen vad Spotlife har knåpat ihop åt mig!
Annars så sitter jag här och tycker mycket synd om mig själv, jag är sjuuuuk, jätteont i halsen och i musklerna i ryggen. Jag stapplar av smärta! Tur att det inte var så mycket att göra hos kalvarna ute.
Med laptopen i knät och morotsstavar med skrattande kon på känns det liiite bättre.

Jag efterlyser fortfarande vad lurviga larver kan tänkas äta? Joppe är en lycklig larv nu sen han fick komma in från snön. Jag går och ruskar lite på hans boning då och då med jämna mellanrum för att se om han lever. Om han rullar ihop sig till en boll kan man vara säker på att han inte gått mot ljuset än. Hoppas han gillade morötterna och den franska örtkryddan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0