Småtittar på Ztv....

Sittandes i soffan med dator och en tidning i knät hade jag tv:n stod på i bakgrunden. ZTV....
Jag kollar i stort sett aldrig på tv så jag har ingen aning om var det var för program, men Kissie var med i det programmet också. Men det var inte det jag skulle komma till.....min blick fastnar på en märklig kvinna med döda djur på axlarna, hon verkar lite frånvarande och eventuellt har någon häst rymt från hagen. Det slår mig hur lik hon är Samantha i Sex and the City! Verkligen!
Jag slötittar bara och slänger ett öga då och då mot tv:n, jag noterar tillslut att Samantha-look-alike:n är en kille. Undrar om han tar det som en komplimang eller som en man?
image50

Lite OT...måste bara påpeka att de där gröna symbolerna i vänstra hörnet på tv:n har varit där i två veckor nu och irriterat mig dom få gånger jag vill titta på tv. Jag kan inte få dom att försvinna!
Loke
har trycktfjärrkontrollen så att dom hamnade där..... Loke brukar trycka på fjärrkontrollen och ändra massa saker, vi brukar lösa det genom att stänga av Tv:n och sen sätta på den igen. Då brukar den liksom återställa sig själv. Men inte den här gången inte. Vi förstår helt enkelt inte hur vår Tv funkar!
På våran Dvdspelare i sovrummet har ungen också varit och fixat. Han har aktiverat någon slags barnspärr så att man inte kan använda knapparna på själva spelaren, utan endast på fjärren.
Det måste vara en avancerad barnspärr eftersom vi vuxna inte får bort den, den har varit där i ett halvår.
Om vi väntar ett halvår till kanske loke har lärt sig prata och kan berätta för oss hur våra aparater fungerar,


Kommentarer
Postat av: Skonilsson

Hitta knappen på fjärrisen som ser ut som en TV-ruta med ett plustecken i ena hörnet. Eller en knapp det står Display på eller ev. Info.

Lycka till. Heh.

2008-03-26 @ 23:47:16
URL: http://skonilsson.blogspot.com
Postat av: Marie

*letar*

:o)

2008-03-27 @ 06:44:52
URL: http://mariwi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0