Smider lurviga skottska planer... *kopierat från gamla arkivet*

Fredagen den 7 mars
Morgonpigg var namnet! Jag har drömt och malt i sömnen hur jag ska få hem de lurviga. När jag vaknade för en stund sedan hade en genialisk plan tagit form.....
Highlands härstammar ju från skotska höglandet! Jag får prata med en skotsk accent och bete mig som en typisk skotte, äter jag några portioner haggis först så ökar nog trovärdeheten.
På med en kilt och fram med en säckpipa och säg något i stil med -"Go home now my dear frrriendss! Or I will crush you like a worrrrm!"
och räck fram en flaska skotsk whiskey. Sen marcherar jag framför djuren och dom travar glada i hågen efter, hemmåt....




.....tänk om det vore så enkelt.......... jag har inte förlorat förståndet helt, man jag har ta mig sjutton ingen bra plan på hur vi ska göra!

Dom äldsta djuren kommar att gå till slakt inom kort, kanske kan jag då börja sälja "bloggbiffar"?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0